torsdag den 20. maj 2010

All my bags are packed

Så er der ved at være pakket og jeg glæder mig som et lille barn. Fik lige det her kitsch sko-kuffertmærke af verdens bedste mutti. Så kan jeg i al tilfælde kende min kuffert ;)
Vi flyver tidligt i morgen (godt at man bor på Amager, tæt på lufthavnen), så det bliver alt for nu, vi blogges forhåbentlig fra Lanzarote. Mon ikke der er wi-fi på La Santa?

I'm ready to fly of to Lanzarote early tomorrow morning. Just got this kitsch luggage tag from my sweet mum. It'll be really easy to find my luggage now ;) 

8 kommentarer:

  1. Rigtig god tur! Iceblenden smager fantastisk. Jeg håber, Lanzarote viser sig fra sin bedste side!

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie til dig :-)

    Karoline - www.wegotcarriedaway.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie :) er slet ikke misundelig :)

    SvarSlet
  4. Rigtig rigtig god ferie - og her sidder man så på en varm læsesal og er en smuuuuule misundelig

    SvarSlet
  5. God ferie. Knus Katrine ps. der er netcafé dernede plus trådløst internet i receptionensområdet). :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det en fin rejsetaske/toilettaske. Hvor har du købt den henne???

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  7. Ih hvor er du god! Der findes baaare alt for mange blogs som er minus interessante-men diiiin! Den er god! Fede billeder, god stil, godt skrevet-I like!
    Jeg linker din blog til min blog og bliver ved med at følge din verden :)
    Bedste hilsner

    SvarSlet
  8. Tusind tak for alle jeres ønsker om god ferie!! I er de bedste!

    Charlotte - den er fra Magasin i fields og koster bare 80 kroner, den er simpelthen så praktisk:)

    Caterina - wow, tusinde tak for de mange rosende ord! Det gør mig virkelig glad at høre ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails