fredag den 21. maj 2010

Køb vand - giv vand

Køb lige noget vand! 

Hver gang du køber en flaske Kildevæld giver du nemlig 3 liter vand til Afrika. Kildevæld samarbejder med nonprofit organisationen Water For All og firmaet Vestergaard Frandsen, der har udviklet sugerøret LifeStraw. Arbejdet handler først og fremmest om at uddele gratis LifeStraw til mennesker i områder, hvor der er mangel på rent drikkevand. LifeStraw er et unikt sugerør, som filtrerer og renser beskidt og sundhedsskadeligt vand.

Du kan også støtte kampagnen og være med til at sprede budskabet ved at blive fan af ”3literrentvand” på Facebook. Hjælp med at give rent vand til Afrika og husk at sende en fan-anmodning til alle dine venner!

For mere information: www.3literrentvand.dk

Det her er lige sakset fra en pressemeddelelse jeg fik i forgårs. Og det synes jeg er en rigtig fin sag (og et hulens smart sugerør), støt, støt, støt!

3 kommentarer:

  1. Ja, sikke en god sag at støtte! Tak for info :)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt ;) og ja det er en rigtig god sag!

    SvarSlet
  3. Pernille Secher Mosbech28. november 2010 kl. 00.26

    Ikke for at være lyseslukker. Det er selvfølgelig fint, men jeg synes godt nok at 3 L. er fedtet. Nu har jeg selv arbejdet i Dansk flygtningehjælp og jeg ved at de kan give 150 L rent drikkevand for 1 kr. ved brug af rensetabletter..

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails