onsdag den 3. marts 2010

Iced coffee and lace









Kjole Queens Wardrobe, støvler Buffalo, hat H&M, taske Chanel

Ligger lidt vandret og prøver at nå alting. Der er mange ting lige nu og heldigvis er det ting, der gør mig glad (bortset fra de vacciner til Mexico jeg fik i dag, min venstre arm er helt snurrig). Så selvom jeg ikke er verdens flittigste blogger lige nu, ville jeg alligevel lige vise Jer min nye kjole og sige glædeligt forår. Hvor er det bare vildt så godt det gør, at vejret skifter. Var nede at løbe på stranden tidligere og det var mindblowing, intet mindre.
Nu skal jeg have familien til middag, gentager dessertsuccesen fra i mandags ;)

13 kommentarer:

  1. Hvem er hende på det store billede?

    SvarSlet
  2. Fantastiske billeder! og virkelig fin kjole :)

    SvarSlet
  3. ...kjolen er SÅ sød, hvad har den kostet?

    SvarSlet
  4. MarieDue - Det er min mor som 18-årig ;)

    Christina, Louise og Maria - Tak :) er også virkelig glad for den. Havde ikke handlet hos dem før, men det er virkelig pæne ting til ok priser. Den kostede 84 dollars.

    SvarSlet
  5. Virkelig virkelig virkelig fed kjole! Meget federe end den hvide blondekjole fra Monki, som jeg selv har ledt desperat efter. Og virkelig fed baggrund. Vi har joinet som faste læsere, tag og tjek vores blog ud også.

    Ciao'
    Emma og Ditte

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Emma - Takker for den søde kommentar og for at I har joinet som faste læsere :)

    SvarSlet
  7. Hej!
    Du ser SÅ fin ud i den:) overvejer den virklig!
    Må man spørge hvordan den er i str. og hvad du kom af med i told?:)
    Vh Anne-Sofie!

    SvarSlet
  8. Den er str. s, jeg havde også bestilt to andre kjoler + en skjorte, men endte med 'bare' 150 kr. i told, fordi de havde været så søde at skrive et mindre beløb udenpå pakken, end hvad der reelt var for ;)

    SvarSlet
  9. tak for svar:) hvor pænt af dem, spurgte du bare om det?:)
    har nemlig udset mig nogle ting derfra;)
    Rigtig cool blog by the way, kan godt lide den lyserøde baggrund;)

    SvarSlet
  10. Hehe... tak, godt at høre ;)
    Næ, spurgte dem faktisk ikke, det gjorde de selv, men det oplever jeg faktisk ofte, mange er tilsyneladende opmærksomme på de tarvelige EU-toldregler :)

    SvarSlet
  11. mange tak for svar:)
    tror jeg prøver, den er jo så fin!!

    SvarSlet
  12. Super fed blog, har først lige opdaget den nu, men jeg følger dig nu via Bloglovin. Vedr. Queens Wardrobe, hvordan fungerer det så? De ser umiddelbart ud som om det er ting de laver på bestilling?! Er det korrekt?

    Jeg har desuden tilføjet dig på min blog. :)

    //Betina

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails