torsdag den 4. marts 2010

Rod

Christ, har bunker og rod overalt. Er ved at sætte reoler op i soveværelset, så alle mine bøger hober sig op i bunke efter bunke i stuen. Er blevet pinligt bevidst om hvor mange bøger jeg har, må simpelthen stoppe med at købe bøger. Bare fordi jeg gerne vil læse en bog, behøver jeg jo ikke eje den :) Så nu må jeg genfinde min barndoms kærlighed til biblioteket. Det var næsten det bedste jeg vidste som barn; en tur på biblio for at finde hidtil uudforskede romaner, tegneserier og fagbøger og så ellers bare hjem for at gå ombord i alle skattene.
Sådan må det i al tilfælde være indtil jeg får mit eget lille bibliotek. Ville virkelig være i syv sind, hvis jeg på et tidspunkt boede et sted med et ekstra værelse. Bibliotek eller walk-in-closet??
Når jeg på et tidspunkt bliver færdig er mit soveværelse nok mere en hybrid mellem biblio og walk-in, end det er et soveværelse. Et skab med en seng + bogreoler tror jeg. Glæder mig til at vise Jer det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails