lørdag den 23. oktober 2010

Vintage rings


I tirsdags købte jeg disse smukke sølvringe i Hoegh Poulsen, der er en biks med antikke smykker og gamle mønter, på Smallegade 37 på Frederiksberg. Bliver nød til at tippe jer om den butik (den er også med i 3. del af Frederiksbergguiden), da den ikke ser ud af meget oppe fra gaden, men det er et veritabelt skatkammer, når først den rare ejer finder alle æskerne med ringe og smykker frem. For det er langt fra alt der står fremme, så man kan godt sætte god tid af til at kigge og prøve. Nogle af de armbånd jeg næsten altid har på er også derfra. Sølvringe fås fra 35 kr. og opefter, så der er noget for enhver pengepung og man kan få udbygget smykkesamlingen med nogle rigtig flotte gamle ting.
Ringen med den sorte halvædelsten kostede 95 kr. og store ravring måtte jeg slippe 195 kr. for, det er da ret rimeligt synes jeg ;)

I really enjoy vintage jewelry and I just bought two pretty rings in danish antique shop Hoegh Poulsen at Smallegade 37 in Frederiksberg.

7 kommentarer:

  1. De er vildt flotte begge to! tak for tippet :)

    SvarSlet
  2. Uh der tror jeg, at jeg skal forbi, fede og gode guides iøvrigt:-)
    Synes det er fedt at det er gul rav:-)

    SvarSlet
  3. Hejsa. Hvordan får du dine billeder uden "vandmærke" på i det der toy noget?

    SvarSlet
  4. Uuh de er flotte. Derhen må jeg da :)
    /Gunilla

    SvarSlet
  5. De er virkelig flotte! Jeg elsker fingerringe, især vintage.

    SvarSlet
  6. Fedt tip! Der bliver jeg nødt til at cykle forbi, tak fra mig :) Damn you fra mit dankort :)

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Dejligt at I kunne bruge tippet :)

    Rikke R - ja, det er jeg også helt vild med.

    Anonym - Det ved jeg faktisk ikke :( Har aldrig oplevet at der var et vandmærke på nogen af mine billeder. Mystisk... Håber det løser sig. Ellers findes der jo snart tutorials til hvad som helst på nettet, så måske du kan google 'tutorial toycamera analogcolor' :)

    June - Sorry ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails