fredag den 22. oktober 2010

Gratefulness

Jeg havde selvfølgelig på fornemmelsen at I var en helt fantastisk flok, men I har slået benene fuldstændig væk under mig med kommentarerne til konkurrencen om kappen. Da jeg ikke kan nå at svare på hver enkelt kommentar ville jeg bare lige skrive det her. Tak tak tak, for at I vil dele jer lidt med mig! Det føles helt fantastisk at lære jer lidt bedre at kende. Jeg er blevet så glad hver gang endnu en kommentar er tikket ind på iPhonen i løbet af dagen, med vidunderlige data om en af jer Og hvor er det sejt at I er sådan en broget flok i alle aldre og med vidt forskellig baggrund. Ville ønske at jeg havde i hundredvis af kapper til hver og én...

Wow, I'm so grateful for all of the amazing comments for the give away. It feels great to 'get to know' some of the readers ;)

3 kommentarer:

  1. Jeg har lige bemærket du har fået ny header. Den er flot og meget mere dig, ikke mindst fordi du selv er på den, men også pga. både smoothies og cupcake er kommet på :)

    SvarSlet
  2. Du er sgu så sej, Emily. God weekend og god tur til Paris (bare det var mig!)

    SvarSlet
  3. Guapizimo - Tusind tak, det er jeg oprigtigt glad for at høre!

    Marie - hehe, takker for begge dele!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails