onsdag den 25. august 2010

Look of the day: Little pink cape






Ja, ja det er lidt over the top, men af og til synes jeg det er sjovt nærmest at klæde sig ud. Endte også med at skifte kappen ud med en lidt mere afdæmpet beige trenchcoat senere på dagen.
Men jeg er fuldstændig syg med kombinationen grøn og lyserød for tiden.
Allerhelst ville jeg lave den med denne Stine Goya kjole og så de grønne sko og cardiganen jeg har på ovenfor. Så det snarere bliver en kombination af rosa og flaskegrøn. Men indtil jeg får råd til Goya-bassen, må man jo klare sig med det man har :)
Og jep, jeg er en lille lort, når jeg ikke har hæle på...

Outfit details: cape vintage// dress Orion London// shoes Zara// cardigan Lovechild// bag Mulberry// ring YSL// bracelets vintage


I'm obsessed with the green/pink color combination at the moment. Idealistically I would like to do it with green shoes and cardigan as showed above, but with this pretty Stine Goya dress instead in a more delicate pink, but until I can afford it, it's fun to play with what you've got...  

6 kommentarer:

  1. Uhhhh den der Goya sag den kunne jeg godt nok også godt ønske mig:)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor ser du hyggelig ud! Elsker farvekombinationen.
    (mine veninder synes det er sært, når jeg bruger 'hyggelig' om personer, men vær ikke i tvivl om, at det er meget positivt!)

    SvarSlet
  3. Haha, selvom du "er en lille lort" uden hæle, så er de der sko altså også rigtig fede;) Er også vild med din frisure:)
    /Gunilla

    SvarSlet
  4. Jeg synes kappen er så flot! - den er helt vild lækker i farven og ser godt ud med det andet du har på, efter min mening (:

    - Kit

    SvarSlet
  5. Jensen - Ja, er den ikke fin??

    Laura - hehe, tak - det var nok godt du skrev en ordforklaring, ellers havde jeg nok misforstået det :)

    Gunilla - Takker!

    Kit - Tusind tak!

    SvarSlet
  6. Very pink! Og ret fint :-) Hilsner fra Hanne

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails