søndag den 4. juli 2010

Hello lovers



Jep, med trin for trin 'pakke ud billeder' og det hele :) Ved at mange hader det, men er ligeglad. Æsken var smuk og en del af oplevelsen, så I får altså det hele med.
Nuiii hvor jeg elsker dem, er så glad for at de blev mine, de passer perfekt i samlingen. De er købt på net-a-porter.com's udsalg og sat 40% ned, så det var næsten til en rimelig pris ;)

Bought these beauties at netaporter.com's sale, I fell in love with them a long time ago and I'm so happy they're part of my shoe collection now. Hopefully more of Camilla Skovgaards amazing shoes will join them ;)

14 kommentarer:

  1. Ihh hvor er de bare lækre. Misundelse er en grim ting :)

    SvarSlet
  2. hvor er de altså bare smukke!

    SvarSlet
  3. uh de er flotte - tillykke med købet ;) glæder mig til at se outfit posts med dem!

    SvarSlet
  4. De er egentlig ikke lige min stil, men er ret sikker på, at du kan style dem, så de bliver! ;-)

    SvarSlet
  5. sindsygt flotte, men jeg får ondt i mine fødder af at se på hvor høje de er ;-)

    SvarSlet
  6. Hmm... De er tilsyneladende ikke på udsalg på Net-a-porter længere, men står til fuld pris. Øv!

    SvarSlet
  7. Virkelig lækre!

    /Anna
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  8. those are nice, lucky you could buy them in the sale!!

    SvarSlet
  9. OOOOORH. Hvor er de bare lækre!
    Tillykke med dem!

    SvarSlet
  10. Der er altså ikke noget bedre end at pakke sådan en fin pakke ud, så jeg kan sagtens forstå, at du også har billeder af det :D


    www.6400happimess.blogspot.com

    SvarSlet
  11. De ægte læsere hader det ihvertfald ikke når du viser indpakningen. Alt hvad du poster er altid interessant :)

    SvarSlet
  12. Jeg bliver simpelthen nødt til at blive fast læser efter dette indlæg...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails