fredag den 18. juni 2010

Look of the day: Short Stuff

scarf Fnubbu// jacket H&M// necklace H&M// pants Wood Wood// bag Mulberry// flats vintage

Trine tog dette billede af mig til Stylegallery for nogen tid siden (og tak for det :D) og af og til er det ret smart at kunne se billeder af sig selv i et outfit - det er desværre ikke altid at virkeligheden stemmer overens med hvordan man tror man ser ud... Og det her bliver ikke en succes jeg gentager ;)
D.V.Æ.R.G.B.E.N!
Syntes bare, at det var så fint at buks og ballerina matchede (læg i øvrigt mærke til at højre fus er blevet tromlet af beskidt svensker-fod - som ikke engang sagde undskyld, hrmpf!).
Men næste gang denne her ellers helt fantastiske berber/haremsbuks ryger på, bliver det med et par ordentlige platforms! Burberry'erne eller højere.
Og det kunne snildt blive allerede blive i aften, hvor jeg skal på Ruby's at drikke cocktails og glemme læsningen for en stund.
Well, for at være ærlig skal jeg da heller ikke udelukke, at jeg også kommer til at dingle rundt i bukserne til sommer (er det egentlig sommer nu eller hvordan?) i flats, dværgben eller ej... Mere forfængelig skal man jo heller ikke være, hehe...

Trine shot this lovely picture of me for Stylegallery and even though I do like this look, I didn't really notice how short my legs looked until I saw this picture :) Next time I'll wear these otherwise gorgeous pants with some serious heels like my Burberry plateaus!

6 kommentarer:

  1. du kan evt. "rulle"/folde dem lidt op når du bruger dem til flats :) tror faktisk det ville hjælpe en hel del ! vis endelig resultatet ;)

    http://emiliemode.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Emile - ja det var måske ikke helt tosset :)

    SvarSlet
  3. hahaha.. dværgben.. du sgu ret sjov ;)
    havde jeg slet ikke lagt mærke til før jeg læste billedet.. Men syntes nu ikke det slemt alligevel, og ja måske hvis de blev foldet mere op det ville hjælpe? :)
    http://golddustandbubbles.wordpress.com

    SvarSlet
  4. Ej Emily, jeg <3'er bukserne! Var lige inde og tjekke dem ud på webshoppen - prøver ihærdigt at nedstirre skærmen, så de ryger på udsalg...det skal nok lykkes!

    Ps. We missed you last night!

    // Line Love

    SvarSlet
  5. de bukser har simpelthen den mest fantastiske farve! :D

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails