fredag den 18. juni 2010

Krunch Organic Burger




I går aftes var jeg igen ude at undervise og var så heldig at der endnu engang var én parat til at fodre mig, da jeg kom hjem. Denne gang et styks kæreste (i denimskjorte - troede ikke jeg kunne lide det, men pænt på ham i al tilfælde) med to styks burgere fra Krunch på Amagerbrogade.

Rigtig gode var de, men til 60 kr. pr. burger er det vel også forventeligt...
Lækker grov bolle med masser af sesam, en ordentlig bøf, gedigen og ikke for sød ketchup (men man kan vel altid klare et lille skvæt hot ketchup mere), ost, pickles, løg og salat. Og øko. Jeg er fan. Smagte som en rigtig lækker hjemmelavet burger i en endnu bedre bolle. Man giver vel i grunden alligevel nemt 60 kr. for en menu på Mc D og så undvære sodavand og pomfritter.
Vi fik coleslaw til (også fra Krunch) og så skar vi nogle gulerodsstave i stedet for fritter.

Synes egentlig at det meste cider er for sødt og det gælder også for Tempt, men er simpelthen så vild med deres etiketter, at jeg køber dem alligevel :) Har I lagt mærke til damen, der ligger og spejler sig mellem benene på 2'eren?

Really delicious cheese burger from Krunch at Amagerbrogade...

2 kommentarer:

  1. Er fuldstændig vild med alle dine madindlæg - de er virkelig lækre og inspirerende :D

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også tempt cider pga. etiketterne! De er jo sååå flotte :) Og tak for tippet om spejl-damen, det havde jeg ikke lagt mærke til før. Ret sjovt egentlig.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails