lørdag den 10. april 2010

Camera


Flere af jer har spurgt hvilket kamera jeg har (hvilket jeg tager som en stor kompliment, så tak ;D), så tænkte at jeg lige ville lave et lille indlæg om det.

For det meste bruger jeg et Lumix DMC TZ7 kompaktkamera (på det nederste billede) og ellers et Nikon D40x, der er et forholdvist lille og relativt billigt spejlreflekskamera (købte det i sin tid for omkring 4000 kr. inkl. et objektiv).

Lumix'et har også HD video og er et virkeligt godt lille kamera med 12 x optisk zoom og Leica objektiv og et absolut et jeg kan anbefale. Det ligger så vidt jeg husker på omkring 3000 kr., men det kan ofte fås til omkring 2500 på tilbud.

Lige nu har jeg to objektiver til spejlreflekskameraet, et på 18-55 mm. og et fast på 35 mm.

I er selvfølgelig velkomne til at skrive hvis I har spørgsmål ;)

Some of you have asked what camera I use. Most of the time I carry my little compact Lumix DMC TZ7 around and elsewhere I use a Nikon D40x SLR with a 18-55 mm or a 35 mm objective. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails