mandag den 1. marts 2010

Summertimes in the fifties








Min mor er for nylig gået i gang med at scanne alle min morfars gamle lysbilleder ind. Det er lidt af et arbejde, men så sejt at hun gør det. Nogle af dem var nemlig begyndt at forgå og blive røde, så det var i sidste øjeblik. Her er et par af de to vigtigste damer i mit liv; min mor, der her bare er en lille mus, og smukke mormor. Damen med spadseredragten ved Ford Anglia'en er min oldemor, som jeg aldrig har mødt, men det er hende jeg har mit efternavn fra, så hun betyder også noget på sin vis.

3 kommentarer:

  1. Jeg må melde mig enig med Louise :)

    Den slags billeder er fantastiske. Kort inden sin død, scannede min morfar alle sine gamle lysbilleder ind på dvd, så dem ser vi også på nu og da. SÅ hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Louise og Pernille - ja, det synes jeg virkelig også, lidt af en halvtredser babe, hihi. Og hun er også en smuk gammel dame nu;)

    Pernille - Hvor er det dejligt at din morfar gjorde det. Skønt med gode minder og et kig på svundne tider.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails