mandag den 1. marts 2010

Mandagsløjer


Hejsan folks ;) Jeg har haft en god og travl weekend, med spisning på Vespa med tha boy (virkeligt godt!), undervisning, til middag lørdag og siden i byen og i går nød jeg det gode vejr med en lang tur på Vestre Kirkegård (virkelig et overset spot i København) med Nina og efterfølgende pizza og film på hendes sofa.

I dag skal jeg læse, læse, læse, løbe, male spisebord (hvis jeg når det) og så skal jeg i Ikea og købe reoler, så jeg endelig kan komme videre med projekt indretning. Og så har jeg da også lige et lille rendez-vous med a certain someone i aften (jep helt strategisk planlagt, så jeg har en stærk mand til at hjælpe med at samle reoler). Så god mandag i sigte tror jeg, på trods af at det atter er gråt og koldt.
I tilfælde af at I ikke er i helt så godt humør, har jeg inkluderet en lille sjov reklame, den fik i al tilfælde mig til at trække på smilebåndet. Enjoy!

2 kommentarer:

  1. Du er altså skøn. Tak fordi du tænkte på os og lagde den skønne video med den lækre choko mand ud. Min mandag var ikke til det humør du var i, men nu har jeg god grinern på;)

    Håber du får en fantastik dag!
    Hilsen Christine

    SvarSlet
  2. haha, SKØN mandag:) ...er også i indretnings-mode - maler alle vores mørke trægulve hvide højglans, skal ha 4 gange, et rum af gangen! kæresten ryster lidt på hovedet, men synes heldigvis det er hyggeligt at være "spærret inde" i soveværelset den ene dag, sove i stuen den næste, og bestille masser af take-out når vi ik ka komme i køkkenet:) Kram Louise (der nu også blogger på dansk!)
    www.lovethemclothes.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails