tirsdag den 24. november 2009

Smukt Brugt










For nylig åbnede Smukt Brugt på Amagerbrogade 201. Ofte går jeg forbi på min morgentur med vuf, for at se om der skulle hænge noget spændende nyt i vinduet. Det var sådan jeg fandt min smukke kroko-mappe i lak og i morges hang den hvide kjole med skibe og palmer og fristede i vinduet.
Har lige været forbi for at prøve den, men desværre var den både for stor og lang :(
Butikken fortjener alligevel, at blive nævnt (den kan jo ikke gøre for at jeg er for kort), da der er så mange fine sager og til fornuftige priser. Synes absolut at den er et besøg værd og så kan man passende smutte over på den anden side af Amagerbrogade på hyggelige Ingolfs Kaffebar, på Ingolfs Allé, bagefter til kaffe eller andet godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails