mandag den 23. november 2009

Pump it



Er lige kommet hjem efter en super omgang BodyPump hos Fitness Dk på Nørrebro. Hvis man kan elske en motionsform, så elsker jeg BodyPump. Det er en full body workout til musik, med fokus på styrke og udholdenhed og jeg føler mig så stærk og sej når jeg pumper. Har ikke styrketrænet i lang tid på grund af en skulderskade, så det var virkelig rart at komme i gang igen. Det bliver nok knap så rart i morgen, men sådan er det jo at starte op. Vil se frem til på torsdag eller fredag hvor jeg er klar igen.
Løb, dans, at stå på ski (hvilket jeg desværre ikke kan komme til ugentligt) og BodyPump er mine yndlingsveje til et endorphin-kick og det er vel det det gælder om; at finde en motionsform, som man synes er sjov nok til at man bliver ved. Men det kræver jo også at man prøver lidt forskelligt og giver det en chance.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve at fægte... Hmm og måske klatring også kunne være noget?
Hvad giver jer et kick? Eller mangler motivationen og lysten?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails