lørdag den 21. november 2009

LOVELY


Har været ude at undervise mine fantastiske hundehold hele formiddagen. Og i sådan noget vejr er det jo et drømmejob. Ovenfor et billede af Soffi, der er den sødeste Cavalier King Charles prinsesse, hun ligner Charlottes Elizabeth Taylor fra SATC, hvis ikke hun faktisk er endnu yndigere.
Nu vil jeg kigge lidt på tøj til i aften og så vil jeg gå en lang tur i det pragtfulde vejr med min egen vuf.
Det er en af mine yndlingsweekendbeskæftigelser; at slentre rundt i København og prøve at opsnuse en krog jeg ikke har været i før og bare nyde byen på en anden måde, end når man kun er fokuseret på at komme fra a til b. Snupper et kamera med, kunne jo være at jeg så noget spændende, der var værd at forevige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails