fredag den 20. november 2009

Fredag
















Efter konferencen (der var en anelse sjovere i dag) spiste Julie, Josefine og jeg falafler og salater på Bibis Diner i Rosengården. Super lækre falafler i pitabrød til 34 kr. Hvor har det bare været skønt vejr i dag, helt vanvittigt så meget det kan gøre for ens humør, der er i al tilfælde happiness over hele linjen her.
Øverst er det mig foran Vor Frue og mine nye Zara støvler. Siden er det Julie i cape, perlehut og de vildeste vintage-støvler.

Nu skal jeg ud til middag, håber at I får en dejlig fredag.
Klem

2 kommentarer:

  1. Hej Emily:) jeg er super glad for din blog, den er inspirende og anderleds! Jeg er gået hen og blevet helt foresket i dine søde strømpebukser med den fine blomsterkant:) - så hvor er de fra?.. og vil du skrive hvor kjolen kommer fra også? den er nemlig også rigtig sød:)
    Knus fra K.
    P.s keep up the good work;) - du gør det fantastisk! - se, det var slet ikke meningen det skulle være så langt.. men det blev altså:).

    SvarSlet
  2. K - Det er så rart at høre, tak for din søde kommentar ;) og hyggeligt at det blev langt.
    Strømpebukserne er fra H&M og koster 100 kroner. De findes også i grå.
    Kjolen er en gammel sag fra S'NOB, som jeg har hapset fra min mor.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails