torsdag den 5. november 2009

Dagens tøj


Bluse That is Who I Am, jeans Topshop, armbånd Sabrina Dehoff, taske Chanel, støvler Friis og co.

Tuller rundt og hører Glas Vegas (har noget med skotske mænd, hmm... eller i al tilfælde med Glas Vegas og Ewan McGregor, måske lidt for få til at generalisere...) og har de vildeste junkfood-cravings. Vil have pizza og burgere, pomfritter, stegte nudler og mere i den dur. Gider heldigvis ikke at gå ud igen, så det bliver ved tanken. Nu vil jeg smøre mig nogle fornuftige rugbrødsmadder i stedet, er nok bare rigtig sulten når det kommer til stykket.
I morgen skal jeg på Bottega eller Lunas Diner og så skal jeg have ordentlig pizza eller burger.
Tjek!

2 kommentarer:

  1. Ihh, Sex and the City blusen. Hvor har du den? Ihh, den kan jeg godt lide.

    SvarSlet
  2. Lige præcis ;) Den er fra Stig P. Bliver også helt glad på 'Carrie i Paris'-måden når jeg har den på. Men den er lidt dum under overtøj, man ligner en med et meget deformt bryst under frakken, hehe...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails