onsdag den 7. oktober 2009

Om læderleggins og græskarsuppe



Var til bloggerevent i Friis og Co. på Østerbro hvor jeg købte læderleggins og armbånd. Det var en hyggelig event og sjovt at 'se girafferne'. Min mor kiggede også forbi og fik hapset en lækker stor lædertaske til 40%. Traktementet var dog lidt trist, eller også havde jeg bare skruet forventnigerne for højt i vejret efter at have læst om Friis-arrangementerne i Århus og Odense.
Smuttede derfor forbi Beet Root på Nørrebro på vejen hjem og købte græskarsuppe, oksefrikadeller, kartoffelkuku og linsesalat, haps!


mmm... lækker og sund haps fra Beet Root

Er lidt i tvivl om jeg skal have leggins'ne i medium, yaiks de er godt nok tight, men folk snakker altid om hvor meget sådan nogle giver sig ikke?

2 kommentarer:

  1. Jeg har lige købt nogle læder leggins, som jeg måtte bytte 2 gange. Startede med en Medium (som jeg næsten ikke kunne passe i prøverummet) og endte med en xs. De har nu givet sig så meget at de sidder perfekt. Så hellere tage en str. for lille, vil jeg sige!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails