tirsdag den 6. oktober 2009

Ønskeliste: Gemma Redux bling


Kære prince charming,

Når du kommer på din hvide hest, må du gerne have denne med som en lille påskønnelse
[S9005.jpg]

og denne her



[Rachel5-+05.jpg]
og den her
[IMG_0095.JPG]
det hele kan købes hos Gemma Redux her


Til gengæld kan vi så godt nøjes med at gå på date på McD ;)


Nå spøg og drømme til side. Syntes bare at når nu Blake Lively og Olivia Palermo skal svanse rundt med Gemma Redux smykker i rå mængder,  kunne der da godt være en lillebitte halskæde til mig... Men det var der ikke nej, øv bøv.
Kan godt være, at chancen for at vinde i Lotto er ret lille. Men tror nu stadig, at den er større end for at der kommer en prince charming med tre GR halskæder til mig. Så satser på good ol' Lotto. I morgen. Hvis jeg vinder millionerne, er der halskæder til alle (der kommenterer og sender god Lotto-karma forstås)
  ;) 
Nå nu skal jeg se gårsdagens afsnit af Gossip Girl (er det bare mig eller er Dan lige pludselig blevet lækker?) hvor det også vrimler med Gemma Redux smykker, bare rub it in my face. Og så skal jeg se dyner, har aftalt med mig selv at jeg skal sove før kl. tolv i dag. Har fået en slem vane med først at slukke lyset langt ud på natten.


Klemmer

4 kommentarer:

  1. SÅ FLOTTE!! Den øverste må meget gerne komme og bo hos mig. Men hvorfor så dyr? ÆV.- Vil gerne med ud og finde en rig prins charming. Eller vi skulle måske gøre os som reality-stjerner.. Hmmm, nok desværre ikke et show ledigt til os. Så jo, Lotto er måske det eneste rigtige. Tror jeg vil købe mig en kupon as well, til ære for halskæden:)

    SvarSlet
  2. Neeeej du må ikke gå i lottofælden ligesom jeg. Man bliver helt afhængig af skidtet. Er selvfølgelig ludomani på et nogenlunde overskueligt plan, men alligevel ;)
    Og ja de er flotte! Tror desværre at de er så dyre, fordi de er lavet af ordentlige sager og mere el mindre i hånden. Men med den lave dollarkurs er det ikke helt så astronomisk. Jeg venter spændt på at hun holder udsalg eller sample-sale. Skal nok tipse om det ;)

    SvarSlet
  3. Orv orv. Vidste ikke at dollaren var så lav pt. FARLIGT!!!

    SvarSlet
  4. Ja, men EU's toldmur sætter lissom en dæmper for opturen :(

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails