fredag den 5. november 2010

New in: Bootielicious




I sidste uge, da jeg tullede rundt og kiggede på pænt forårstøj til pressedage hos pr-bureauerne, lykkedes det sørme også at få klemt lidt shopping ind. Støvlerne skrev jeg allerede om i maj og har drømt lidt om dem siden og nu er de altså i butikkerne. Kia, som var min shoppe-partner-in-crime, købte de lækre flade støvler med lamme-agtigt foer. Synes virkelig Friis & Co. er kommet efter det. Prøvede også et par rigtig flotte Chloé-agtige wedges, men de kostede næsten 2000 kr. og selvom de virkelig var pæne og i læder, så følte jeg det var lige i overkanten for et par Friis-støvler. Hvilket egentlig er noget pjat, men kan i følge mig? Måske man bare skal vænne sig til at Friis nu er blevet lækrere og dermed også lidt dyrere?

New booties from Friis & Company.

10 kommentarer:

  1. Argggg, hvor jeg elsker dem, de er så smukke og rå. Hvis ikke jeg havde omkring 50 par støvler i forvejen og havde stort plus på kontoen, så havde jeg klart købt dem også. Tillykke med dem Emily:-)

    /Nana - btw fandt kappen, så det var herligt.

    SvarSlet
  2. Hov, og vi har begge brugt licious i vores nyeste indlæg, det har jeg først set nu. Men dog et licious der lægger sig op af to meget forskellige ting:-)

    SvarSlet
  3. nej, hvor er de fede! må man spørge, hvad du har givet for dem?

    SvarSlet
  4. Av hvor er de fine - måske skulle man ud og tilføje et par støvler til samlingen ;-)

    SvarSlet
  5. De er virkelig flotte! Glæder mig til at se dem på. Og kan så godt følge dig i det dér med Friis og Co. Det er først for nylig, jeg er begyndt at give efter og indrømme, at de faktisk laver nogle ret pæne ting, i hvert fald sko. Tidligere købte jeg aldrig noget derfra af princip - men det er, som du skriver, jo egentlig også lidt åndssvagt :-)

    artnstyle.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg kan sagtens følge dig med prisen og Friis og co.
    Man har jo altid været vant til, at det var et mærke med ok pæne ting, som ikke var vanvittigt dyre.

    Støvlerne er virkelig fede - Hvad måtte du slippe for dem? :)

    /Therese

    SvarSlet
  7. Fine støvler og virkelig imponerende høje hæle. Har et par støvler med 10 cm hæl og de er virkelig dejlige at have på men jeg kan da godt mærke, at en hel dag i dem betyder smerte sidst på dagen og især hvis man er i byen. Og Friis tja, jeg kan egentlig godt følge dig men noget andet er at de desværre stadig nogle gange lader sig inspirere lidt for meget af andre mærker, hvilket ikke er så populært i min verden, så jeg vil egentlig ikke støtte dem alt for meget, hvis du forstår.

    Lika

    SvarSlet
  8. Ej hvor er de LÆKRE!
    Jeg kan godt følge dig mht. til Friis, men jeg synes nu også deres produkter er god kvalitet. Jeg har aldrig selv shoppet Friis, men jeg har da kunne lide nogle af deres ting, men aldrig nok. Dog synes jeg dine nye sko er FANTASTISKE :)

    SvarSlet
  9. De er superfede! Glæder mig til at se billederne med dem på :-)

    SvarSlet
  10. Jaaaa er de ikke fine?! De koster 1199,- og hedder Shelly.

    Lika - det kan jeg sagtens følge dig i. Det er også en af de ting jeg kan få moralske skrupler omkring. Dog ikke med Friis, men så med så mange andre, så er helt med på hvad du mener ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails