lørdag den 2. oktober 2010

Saturday Pizza and movie



Her sker ikke så meget i dag. Spiser hvid pizza med kartoffel (piller baconen af og kaster den over til kæreste) og margerita med hvidløg (totalt plain, men yndlings) og ser Elvis-film på TCM. Har undervist mine hundehold hele formiddagen og blevet rusket ordentlig igennem af efterårsvejret. Hvilket var tiltrængt... Drak en kirsebærøl for meget i går i DTU's fredagsbar, hvor jeg var ude at høre min seje rockstar kæreste og hans seje rockband spille, hehe... Well, bliver lige nød til at fable lidt mere om den fredagsbar for hvor sejt er det ikke at de har belgiske frugtøl?? Har boet i Bruxelles og er helt syg med Framboise (hindbærøl) og Kriek (kirsebærøl), men har aldrig set dem noget sted i Danmark og så har de dem i DTU's fredagsbar af alle steder :) Kan altså virkelig anbefale de øl, slet ikke søde som mange tror, men mere sådan frugtsyrlige.
Havde i øvrigt en virkelig fantastisk dag i går, der sluttede på denne her fredagsbar med det imponerende udvalg af importøl.  Den involverede også en tur i fitnesscentret, samosa og salat med en veninde i Thé à la Menthe, biftur i Grand hvor vi så Hævnen (laver et godt gammeldags filmindlæg i morgen), fredagsøl i A Question Of's pop up store i Gothersgade 21 (så hyggeligt og den t-shirt Line & Jo har designet for dem var vildt fin), sushi, shandy's og lakridscupcake fra Agnes (sååå god, men burde snart få sendt en æske fuld fra Agnes, så meget som jeg skriver om dem, hehe) og sidst men ikke mindst udflugt til det der DTU langt ude i Lyngby. Totalt perfekt dag. Som dog betyder at jeg må knokle med læsning og opgaveskrivning i morgen i stedet.
Nu står den på lidt mere pizza og fjerner og så skal jeg på arbejde...

Just relaxing watching bad tv and eating pizza... Had a wonderful day and night yesterday which included a trip to the gym and the cinema, lunch and dinner with good friends and a rock concert.

6 kommentarer:

  1. puha bliver jo næsten stresset af bare at læse alt det du lavede igår, så kan godt forstå du bare trænger til at slappe nu.
    God lørdag :)

    //Trine

    SvarSlet
  2. Årh, jeg får da slet ikke lyst til en lækker pizza nu:P Go weekend:)
    /Gunilla

    SvarSlet
  3. Mmmmh!!

    Hvilket band spiller din kæreste i? :)

    SvarSlet
  4. The best Plan!:)
    love it!
    xxx

    SvarSlet
  5. Hehe ... sorry at jeg genererede pizzacravings ;D

    Trine - jeg gik helt kold søndag med, havde vist kørt i lidt for højt tempo den uge...

    Anonym - det vil han gerne holde for sig selv, men det er bare et lille 'for-sjov' band :) Mere et fristed hvor de hygger sig og er drengerøve end et band med store ambitioner...

    Juliet - Indeed :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails