søndag den 10. oktober 2010

Favorite Lipbalm



Købte denne her Eos læbepomade for et par måneder siden og jeg er fuldstændig betaget. Ikke nok med at den er mintgrøn OG dufter/smager af mint (win, win, win), så er den også uden sammenligning den bedste læbepomade jeg nogensinde har prøvet. Den er tilmed ren og grøn og det er jo ret så rart når det nærmest er noget man spiser.
Præcis på det her tidspunkt hvert år plejer mine mundvige at begynde at sprække og mine læber bliver rigtig tørre. Men ikke i år og jeg tror at det er den lille mintgrønne bolds fortjeneste.
Konsistensen er også perfekt. Den bliver på læberne i lang tid, men uden at klistre eller være for tyk. Jeg bruger den bare en gang om dagen og det er rigeligt til at holde kyssetøjet i orden.
Den findes også i andre farver og dufte og i en stiftudgave. Min er købt på netspiren.dk, men de har den også i mange andre helsekostforretninger og jeg har også set den i Illum.

Har haft sådan en dejlig weekend i øvrigt, var på date med kæreste i går - dinner and a movie - og i dag har den bare stået på morgenmad, aviser og kaffe i timevis, en løbetur og masser af bloglæsning :)

This is without a doubt the best lipbalm I've ever tried. It keeps my lips moist all day, it's pretty, it smells great and it's clean and green, love it :)

22 kommentarer:

  1. Hvor meget koster den? :) jeg er igang med at lede efter en lipbalm også, da jeg har samme problem som dig, og sikkert mange andre i denne kolde tid :)

    SvarSlet
  2. Den er jeg også rigtig glad for.
    Jeg valgte den gule, udelukkende pga. at den som den eneste af farverne har faktor 15.

    SvarSlet
  3. Den koster 80 kr. alle de steder jeg har set dem.

    SvarSlet
  4. Fantastisk produkt! Kan også købes i nogle "Matas"er, fx Frb.

    SvarSlet
  5. Jeg har den også bare i rød, men jeg kan klart bedst lide den i mint/grøn.
    Det er helt fantastiske og hvis de bare havde været lidt billigere så havde jeg haft dem allesammen. ;)

    SvarSlet
  6. Det er rigtigt nok den skønneste læbepomade ever!
    Har den også med mint, i stickform. Det er altså bare en der holder rigtigt godt!

    SvarSlet
  7. Uhhh det er også en af mine favoritter, er nemlig også totalt afhængig af den lille grønne bold:)

    SvarSlet
  8. Lige pt. står den til 59,- på nicehair.dk
    :O)

    SvarSlet
  9. De er så gode - jeg har netop købt en hel stak med hjem fra USA, hvor de kun koster 3 dollars pr. stk. Og så gør det jo heller ikke noget at designet også er rigtig fint!

    SvarSlet
  10. Fedt! Jeg bruger en fra matas med 15 spf, der også dufter at menthol/mint, ved du om man kan få den med solfaktor?

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Enig. Den er rigtig lækker. Jeg skulle lige vænne mig til, at den (jeg tror, at min må være den samme) dufter lidt af de der fine viskelædre. man havde i de små klasser, men ellers scorer den topkarakterer hele vejen rundt!

    SvarSlet
  12. Hov, har lige tjekket - min er den, der hedder Honeysuckle Honeydew - måske jeg skal teste den med mint :-)

    SvarSlet
  13. Tak for tippet - den ser også super lækker ud.

    Jeg har vænnet mig til at bruge Eight Hour Cream på læberne, men min mand gider ikke kysse mig, når jeg har den på, for den både smager og lugter af mystiske urter. Så måske jeg skulle prøve lidt mint i stedet ;)

    SvarSlet
  14. Jeg har den også, men er ikke voldsomt imponeret. Den holder ikke særlig længe på mig. Så er min aloe vera fra netto (2-pak til en flad 20'er) bedre... Men til gengæld dufter og smager den skønt!

    SvarSlet
  15. Tusind tak for rådet, den skal jeg helt sikkert have fat i og have prøvet. Jeg er nemlig en af dem, som har nøjagtigt samme problem. Lige nu bruger jeg bare vaseline og metholatum, men der skal man bare smørre flere gange om dagen, for at det holder.

    KH Camilla

    SvarSlet
  16. Looks interesting, where did you get it?

    SvarSlet
  17. Åh, lyder som en fantastisk søndag - OG læbepomade!! Må prøve den;)
    /Gunilla

    PS.: Ih altså Emily, selvom du så skriver om en "sølle" læbepomade, så viser du nogle flotte billeder! :)

    SvarSlet
  18. Wow jeg er ikke den eneste der er vild med Eos :)
    Og sejt at I har været gode til at svar på hinandens spørgsmål!!

    June- en af de andre piger skriver der er faktor 15 i den gule af dem :D

    Anna - ævs... Og sejt med din erfaring også. Men desværre er der jo nok heller ikke nogen produkter der fungerer for alle- det er sikkert i grunden meget individuelt...

    Gunilla - tak, det var sødt skrevet (og er motiverende!).

    Lara Elain - i bought it on a danish web-shop...
    You can buy them here though: http://store.evolutionofsmooth.com/
    :)

    SvarSlet
  19. Hej igen:)
    Emily, det er sikkert bare mig- blev pludselig bange for at jeg fik skrevet min kommentar så det lød lidt ondt? Det var i hvert fald slet ikke meningen!! For jeg elsker jo dine billeder:) Du tog det ikke som kritik vel? Ok jeg spørger dumt, syntes jeg selv, men vil bare være på den sikre side:)
    /Gunilla

    SvarSlet
  20. er også hel vild med den ,
    har både den grønne og den gule.
    Den grønne dufter af lidt tropisk og den gule dufter af citronmåne :)

    SvarSlet
  21. Vil du henvise til den lipbalm du købte i dit indlæg?

    Jeg kunne godt tænke mig at se den :)

    SvarSlet
  22. Anonym - Er ikke helt med? Min er købt på netspiren.dk, men ellers kan man bare google EOS læbepomade ;) De har den også i Illum og mange helsekostforretninger.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails