fredag den 17. september 2010

My own hair in a nicer version


I går var jeg til et mægtig fint arrangement hos ChaChaCha i anledning af at Braun lancerer nogle nye stylingværktøjer anbefalet af Wella.
Mit hår blev stylet med et fladjern i naturlige bølger meget lig dem jeg selv har, men i en noget mere tæmmet og shiny version. Var meget tilfreds med resultatet og kan godt lide at jeg fik en så brugbar styling. Selvom jeg hjemmefra havde drømt lidt om en crazy up-do, er det her noget jeg kan gøre selv og bruge rigtig meget. Ville nok ikke gå hele håret igennem selv, men blot udvælge nogle totter og/eller det øverste.
Vidste faktisk slet ikke hvordan man lavede bølger på denne måde med et glattejern, så fik lært noget i går OG spist en masse sushi og snakket med søde bloggerpiger, win.
Fik i øvrigt også luret hvordan stylisten lavede smukke 30'er bølger på Trine, det skal jeg også prøve selv.
Måske det kunne være en idé til videoblogging? Forskellig bølger med glattejern?

Vi var så heldige at få et af de nye Braun Satin Hair Color glattejern med hjem, hele fidusen med dem skulle være at de er mere skånsomme ved håret (specielt farvet) og bevarer farve, fugt og glans bedre. Ja, de skulle vist ligefrem skabe glans pga. noget fancy ion-teknologi. Nå, men nu kan jeg i al tilfælde prøve det og se om det kan stå distancen mod mit trofaste GHD-jern.
Skal nok komme med en dom senere hen :)

Yesterday i attended an event hosted by Braun and Wella as Braun has just launched a new line of Satin Hair Colours styling tools. I got my hair styled in very natural waves similar to my own but more controlled and shiny :) 

8 kommentarer:

  1. Kunne være fantastisk, hvis du kunne lave en lille video med alle de tips og tricks du har fået.. har et garn, der minder meget om dit - så det kunne være lækkert med noget inspiration :)

    - sofie

    SvarSlet
  2. Det kunne være fedt med noget inspiration til mit kedelige hår! Lyder også spændende med det glattejern, selvom jeg nu også har været meget loyal til mit ghd - så glæder mig til at høre hvad du synes :)

    SvarSlet
  3. Hvordan laver man så de der bølger?

    SvarSlet
  4. Årh hvor har du smukt hår!! Gid det var mig.

    Og hvis det nye glattejern kan slå GHD, bliver jeg godt nok imponeret. For mig er GHD toppen af poppen :D

    SvarSlet
  5. Dit hår er rigtig flot!(:
    Tjek min blog ud og bliv fast læser hvis du har lyst(:
    www.movofashion.blogspot.com

    SvarSlet
  6. OH YES!! Helt klart en idé til vide-indlæg.. Do it, do it, do it :)

    http://goodonessteal.wordpress.com

    SvarSlet
  7. Okidoki, vil overveje at lave video - men må hellere selv blive sej til teknikken først. Ellers bliver det vist noget rod :)

    SvarSlet
  8. Uh ja, og også meget gerne en beskrivelse af 30'er bølgerne :D Glæder mig til det, mit hår trænger virkelig også til noget kærlighed.
    Julie

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails