onsdag den 22. september 2010

Look of the day: All black (and white)


I går gik jeg helt i sort, hæhæ, ellers et særsyn for har jo som regel en eller flere farver på. Ved egentlig ikke hvorfor - føler mig virkelig bekvem i sort, måske jeg skulle gøre det lidt oftere (det lyder helt omvendt af hvad alle altid siger :D).
Brugte halvdelen af dagen i går på at trawle genbrugsbutikker igennem - uden at finde en eneste ting. Endvidere var min yndlingseyeliner fra Guerlain udsolgt alle vegne :(
Må have haft sygt dårlig shoppekarma... Havde heldigvis dejligt selskab og vi sluttede af på Agnes Cupcakes i Sværtegade og spiste... surprise ... Cupcakes!! Rigtig gode - men de fortjener vist deres eget indlæg en af dagene.

Outfit details: Jacket Filippa K// blouse Queens Wardrobe// jeans Topshop// boots Whyred// bag Balenciaga


Yesterday I was dressed in all black, something that happens very rarely... I'm not really sure why as I quite enjoy wearing black...

7 kommentarer:

  1. Det klæder dig virkelig godt i et All Black outfit! Jeg elsker det selv det helt sorte, med et miks af forskellige materialer. Jeg elsker de hullede jeans og blonderne sammen!

    Godt gjort..;D
    //Anne

    -Forresten, er dine støvler nye? De er ret fede..

    SvarSlet
  2. Skægt, jeg har netop læst om det inde på FB - altså anges cupcakes. Det MÅ prøves - glæder mig til indlæg omkring det og forhåbentligt nogle anbefalinger :)

    Lika

    SvarSlet
  3. Hej Emily.
    Jeg har fulgt din blog et stykke tid og vil gerne i gang med at lave et halstørklæde, ligesom dem du lavede sidste vinter. Jeg har købt 7 nøgler easy garn, men da du strikkede dit, brugte du da dobbeltgarn? altså to nøgler af gangen?
    Thilde

    SvarSlet
  4. Jeg har det på helt samme måde med sort. Når andre går i spåner over Den Lille Sorte, er jeg meget mere til Den Meget Farvede, eller som oftest Den Lille Hvide. Men ja, det klæder dig godt!

    SvarSlet
  5. Det er faktisk rigtig fedt sammensat! :)

    SvarSlet
  6. Hov fandt lige din besvarelse af mit spørgsmål andet steds ;o) Tak

    SvarSlet
  7. Tak sødeste piger!! Som sædvanligt en fornøjelse at læse jeres tilføjelser!

    Anne - tusind tak :) støvlerne er købt på lagersalg for et år siden, så de er nok et par sæsoner gamle...

    Lika - de var rigtig gode, kan klart anbefales. Men ja, længere indlæg følger :D

    Thilde - jep, har svaret under det første indlæg. Det er bare strikket med enkelt :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails