mandag den 6. september 2010

At Chictopias Twitter-page

En sød læser tippede mig om, at jeg i al min karrygule, hatte- og brillebeklædte glorværdighed er at finde på Chictopias Twitter-side. Det er da lidt sejt.

Hvis du har lyst kan du følge mig på Twitter her og på Chictopia her. Og nu vi er i gang kan jeg jo også lige minde om Bloglovin' her.

Håber I har en dejlig aften. Jeg er på arbejde (og er stadig ikke svimmel, hurra) og glæder mig til Malmø i morgen.

I'm on Chictopias Twitter-page (mustard top, glasses and hat). Follow me on Twitter here and on Chictopia here. And while we're at it you might as well follow on Bloglovin' here. Have a lovely night everybody!

4 kommentarer:

  1. Det er ret sejt! Ingen tvivl om det :)

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Ja det syntes jeg også - altså ikke på sådan en blære-agtig måde. Blev bare lidt stolt og glad :D

    SvarSlet
  3. Hej Emily
    Lige et lille malmø tip hvis du ikke allerede er taget afsted:)

    Hvis du går fra stationen op mod hovedgaden og drejer inde til venstre inden hovedgaden og følger gaden et stykke ned (meget besværlig forklaring I know), så finder du på et hjørne en lille fin cafe, der er indrettet i rokoko stil og sælger kaffe og chokolade i fine kopper med lækre kager:)

    God tur.
    Frk. N

    SvarSlet
  4. Hej Nina,

    Åh det lyder ellers hyggeligt, nåede ikke at se din kommentar, men skal helt sikkert til malmø igen, så den må jeg prøve næste gang :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails