mandag den 2. august 2010

That's life


Har læst avis, blogs, lyttet til radio og nydt en stille og sen morgen. Er nu på vej ud for at trøste en jeg holder af, der er blevet svigtet. Livet kan virke så uretfærdigt og ubegribeligt til tider. Man får nogle grimme klask og nogle får flere end andre. Erfaringen lærer os at det hele som regel bliver godt igen, nogle gange endda bedre, men derfor gør det jo stadig pokkers ondt at blive slået i gulvet.

I dag er jeg taknemmelig for, at jeg har så mange gode mennesker i mit liv. 
For dem der giver en styrken til at rejse sig igen, når man er nede. Lad os huske at værdsætte dem - måske især - også når det hele går godt og vi er lykkelige.

Lazy, late morning; breakfast, papers, coffee, blogs, radio...

2 kommentarer:

  1. Årh hvor trist. Føler med personen.
    Min sommer har heller ikk været for god. Mit forhold gennem fire år sluttede, jeg står uden bolig. En i min familie har fået konstateret kræft. Heldigvis har jeg nogle rigtig gode veninder, der har været fantastiske i den tid her. Plus jeg fik et fantastisk brev i fredags om at jeg var kommet ind på min 1. Prioritet. Det fik tingene til at de lidt lysere ud :)

    SvarSlet
  2. Åh nej hvor trist... Mange varme tanker og tillykke med, at du er kommet ind på dit drømmestudie :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails