fredag den 13. august 2010

Look of the day: CFW day two




Der er ikke noget nyt i dette outfit, men har aldrig haft de her ting på sammen. Det er vel det, der er det fede ved at have en nogenlunde sammenhængende garderobe; at man efterhånden kan mikse den på kryds og tværs. På den måde kan man kreere mange forskellige looks, men samtidig genbruge en masse.

I går var jeg med Kia, min fineste CFW-buddy, ude i Terminal 2 og se på messen dér og besøge den vældigt nydelige, men meget stille Bloggercamp. Måske mange af de udenlandske bloggere, som camp'en egentlig er rettet mod, var til shows? Måske de bare ikke gad at tage til en afkrog af Sydhavnen for at hænge ud og blogge - forståeligt nok.
I dag skal jeg til en lecture om blogging derude, hvor bl.a. Yvan Rodic (Facehunter), Hanneli Mustaparta og Andy Torres skal fortælle om deres syn på mediet (så der bliver de vel nød til at tage derud), det bliver forhåbentlig spændende.
Efterfølgende byder dagen på brunch hos Friis og co. og et par receptioner og en fest. Synes det er skægt med alle de arrangementer der skyder op i den egentlige modeuges slipstrøm. Selvom det kun blev til et rigtigt show i denne omgang (og måske lidt i morgen aften, hvis jeg når det), synes jeg det er vanvittigt spændende og er taknemmelig over at få lov at snuse lidt til det hele.

Outfit details: jacket Zara// bustier + skirt + hat H&M// booties Topshop// bag Mulberry


What I wore yesterday. I love that it is fashion week and that you can dress up without anybody raising an eyebrow. I didn't realize that this look is all highstreet (apart from the bag) until I did this post. Even though I absolutely don't approve of just buying because it's cheap, I find it wonderful that you can look chic for less. 

3 kommentarer:

  1. Lyder bare så spændende - ville ønske det var mig og mit design, der skulle være med :-)

    Elsker looket - du ser skøn ud som altid :-)

    /Linda

    SvarSlet
  2. Rigtig fint og sødt outfit!! Ja, det er jo det der er fedt ved at have så meget tøj - at det kan mikses til mange forskellige og nye outfits!! :D
    /Gunilla

    SvarSlet
  3. Tak hvor er I søde.
    Og jo Gunilla, det har du ret i, jeg er noget af en samler, så her er efterhånden lidt tøj :)

    Linda - det håber jeg du kommer til en dag! :D

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails