søndag den 15. august 2010

Look of the day: CFW day three




På forrige glimt af dette outfit spurgte jeg om I kunne spotte noget nyt og tænkte egentlig kun selv på ringen. Kjolen er også ny og nøj, hvor er jeg glad for den.
Den viste sig at være helt perfekt til fredagens lumre vejr og modeugestrabadser gennem hele byen. Tårnhøje Marnihæle og brosten overalt (hvad sker der for den her hælefjendtlige brostensby?? Elsker dig København, men du er en bitch overfor mit fodtøj) var til gengæld ikke altid et lige yndefuldt match. På vej til Friis og co.'s cocktailhour ved Øksnehallen, ad en flere hundrede meter lang (mindst) brostenscatwalk, var jeg ved at skvatte flere gange. Havde det ikke været for Kias arm, som jeg klamrede mig febrilsk til, havde jeg ligget lige så lang (kort) jeg var.
Til Minimarkets show på Rådhuset kom hælene dog alligevel til deres ret. Smart når man er en lille lort (pardon my french) og har ståplads. På den måde kan man rent faktisk se lidt :)
Havde dog også andre sko med, så skiftede lidt undervejs på den videre færd. Det hele endte lykkeligt og uden brækkede lemmer.


Outfit details: dress H&M// hat & belt vintage// bag Balenciaga// heels Marni// ring YSL

11 kommentarer:

  1. jeg elsker dine sko og din kjole! så flot! også den nye ring :)

    SvarSlet
  2. Super fint bælte! Lige sådan et jeg leder desperat efter - indtil videre uden held. Suk...

    SvarSlet
  3. That dress is amazing! Was it a recent h&m purchase?? I want it, the color & cut is absolutely perfect!

    SvarSlet
  4. Jeg er også vild med kjolen, den minder mig om Acnes Browse kjole, som også kunne fås i den samme farve som din! Har du lige købt den og er den fra Trend eller det alm. H&M?

    SvarSlet
  5. Ja, jeg vil også gerne høre om kjolen er ny? Jeg tænkte at det var en dyr sag, så blev helt overrasket over at se at det er H&M!

    SvarSlet
  6. Ja, jeg melder mig ogå lige på fanerne ang. mere info om kjolen :)

    //Betina

    SvarSlet
  7. Thank you sweeties ;)

    I'm just going to answer this in english as Kate asked first.
    I bought the dress last monday, so it should still be in store. It also comes in cream or nude (I don't really remember the other color, but light). It's from the H&M Trend line.

    Callie - jeg elsker det også. Mit er fundet hjemme i min mors gemmer :)

    SvarSlet
  8. Hvor har du købt din smukke ring? og til hvilken pris? :)

    SvarSlet
  9. Den er købt i Paris Texas til 900 kr :)

    SvarSlet
  10. Okay, ved du om man kan få den på nettet i andre farver? :)

    SvarSlet
  11. Det kan man. Mange endda. Den hedder YSL Arty Oval Ring, så det kan du søge på. De har den bl.a. hos Net a Porter og Neiman Marcus. Herhjemme har trier cph. den vist på deres webshop...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails