søndag den 1. august 2010

Little green shoes




Lidt nyt i skabet: Sko og tørklæde fra Zara - tørklædet endda på udsalg -  og kernelæder clutch fra Smukt Brugt på Amagerbrogade.

Kender I det, at man går rundt i en butik og noget nærmest bare skriger til en? Altså ikke på sådan en shopaholic-agtig 'Køb mig, køb mig'-måde, men mere bare sådan en god mavefornemmelse.
Hvor man slet ikke er i tvivl om hvorvidt det er ens stil eller ej eller om man vil få det brugt? Sådan var det med alle tre ting. Så da jeg så grønt og orange i Zara og det skreg 'Emily, Emily', skulle det med hjem.
Og det er helt klart nogle ting (og farver) jeg også vil bruge langt ind i efteråret. Sammen med sennepsgul, brun og rød tror jeg, altså måske ikke det hele på en gang, men det er de farver jeg er tændt på for tiden. Og som også passer ret godt ind i resten af garderoben.

Clutchen købte jeg for et stykke tid siden og har brugt den en del allerede, men da den aldrig har været på bloggen, tænkte jeg at den skulle have æren nu - især fordi den er så pæn sammen med de andre to ting.

I dag står den på forældremaraton i det nordsjællandske; først frokost hos mine forældre i Hornbæk og siden middag hos kærestens forældre i Nødebo ('turen går til Nødebo, la la la la la', bliver bare ved med at synes det er sjovt, hver gang vi skal derop :D). Lidt i overkanten, men det var den eneste dag, hvor det hele lige passede. Vi kommer til at trille tilbage til byen, efter at være blevet forkælet af to hold forældre...

Some new additions to the wardrobe: green suede shoes from Zara, the scarf is from Zara as well and was even on sale. The clutch is vintage. 

2 kommentarer:

  1. Smukke sko og clutch!
    Jeg leder selv efter en clutch eller oversize pung i brun og læder look, hvor man kan have måske mobil, lipgloss samt sine kort og penge osv. Har forelsket mig i en fra Asos, men kan desværre ike finde ud af at bestille derinde fra :(

    SvarSlet
  2. Tak:)
    Æv, mht. Asos, måske du kan ringe/skrive til dem og spørge hvordan? Hvad er problemet da?

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails