søndag den 18. juli 2010

Camilla Skovgaard skønheder til salg







Var meget glad, da jeg købte disse mine drømmesko på Net-A-Porters udsalg. Har sukket efter de smukke læder cut-outs, siden jeg så dem første gang en gang i efteråret. Så det virkede meant to be, da jeg fik poterne på dem i udsalget.

Men nej. Ak, af en eller anden grund nægter mine fødder at være en størrelse 37,5... Why? But why? Den plejer allers at gå, især når det er open toe og sling back, men ikke denne gang :(
Og det går altså ikke at gå rundt i for små sko, hverken i virkeligheden eller i overført betydning...

Så er du en 37,5 (eller en 37, jeg synes de er lidt små i størrelserne, men jeg har også en bred fod) så har du hermed muligheden for at blive den lykkelige ejer af mine drømmesko, suk...

Alternativt ryger de tilbage til Net-A-Porter i morgen eller i overmorgen, men kunne lige så godt give en af jer chancen først :)

De er spritnye med mærker, kasse, dustbag, en hulens masse skum og silkepapir og kvittering fra Net-A-Porter. Og en sløjfe om kassen :D

Jeg købte dem på udsalget til 208 €, eksl. porto. Det giver rundt regnet 1550 kr. og det har jeg tænkt mig at sælge dem for, som mindstepris.
Husk på, at det er udsalgsprisen og at de oprindeligt var meget dyrere. De er i øvrigt udsolgt alle steder (eller til fuld pris).
Når/hvis mindsteprisen er nået, sætter jeg et lukketidspunkt og så går de ellers til højestbydende ;)

Porto betaler du, men bor du i nærheden, er du også velkommen til at komme forbi og hente dem, eller vi kan mødes.

4 kommentarer:

  1. Åh - Emily! Hvor er de smukke! Hvor ville jeg ønske, at jeg var en 37 (½) - og ikke en 38. For så havde jeg slået til. Blev så forelsket, da du viste dem på bloggen første gang :)
    Kan godt forstå det er hårdt, at skulle sælge dem videre - en ren Askepot-historie. Klip en hæl og hug en tå... eller noget ;o)

    SvarSlet
  2. Øv, hvor ærgerligt at de er for små til dig :( De er ellers SUPER fede! Men det var nok bare ikke meant to be alligevel... :)

    SvarSlet
  3. OMG those shoes are amazing! Love your blog so much!

    xx fesi-fashion

    SvarSlet
  4. In love.. og jeg er lige præcis en 37 /37,5!!! hvor vil jeg virkelig virkelig gerne eje dem :(

    hvorfor har jeg også givet min kæreste et løfte om ikke at købe mere før vi skal ud og rejse.. snøøøøft ;)

    http://www.golddustandbubbles.wordpress.com

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails