tirsdag den 6. juli 2010

Look of the day: Roskilde Festival day 2




dress Motel// purse Balenciaga// sunglasses Ray Ban// sandals Massimo Dutti (may they rest in peace, they did not survive the festival...)

I må altså trækkes med festivalbilleder lidt endnu... Og snart bliver I også spammet med Barcelona-billeder. Nuiii hvor jeg altså glæder mig, tager afsted torsdag morgen - tak for alle jeres seje Barcelona-tips!

Lige nu er jeg på vej en lille tur på landet for at spise hos kærestens søster og svoger, håber på grill! Slet ikke nok grill-mad i mit liv synes jeg... Vil ønske mig en af de der små transportable grill i fødselsdagsgave (har fødselsdag i næste uge :D) og så vil jeg ellers grille alting resten af sommeren... eller noget...

3 kommentarer:

  1. Uh, havde du ikke noia over at have sådan en dyr taske med på festival? :D

    SvarSlet
  2. Hmm... næ ikke rigtigt... Tror på det bedste i folk og havde et solidt greb i den hehe... Og så havde jeg den over skulderen det meste af tiden ;)
    Hvis du tænker mht. at blive beskidt og sådan, så er den købt meget brugt og er lidt min rejse/festival/koncert taske - den kan tåle at få lidt klø uden jeg bliver ked af det :D

    SvarSlet
  3. Nej jeg tænkte nu på det første - men ja, ting er jo til for at bliver brugt :D

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails