onsdag den 28. juli 2010

Look of the day: Lazy Sunday




tee St. Pauli// jeans and scarf H&M// bag Black Lily// booties Friis & co.

I søndags stod den på tømmermandshygge og junkcrawl på Fisketorvet med min søde Nina - og jeg så sådan her ud :) 
Da vi havde mæsket os i fedtede og salte sager, smuttede vi i biffen og så Eclipse. Jeg var ikke særlig begejstret. Meget mere er der vist ikke at sige til det. Var ellers lidt hooked på 1'eren og 2'eren, men her må jeg stå af, ævsan...

I dag har jeg været på en helt eventyrlig cykeltur her på Ønskeøen (Amager, hvis nogen skulle være i tvivl), med kæreste, jordbær, hav, sol, stegt flæsk, flyvere, fadøl, heste, is, geder og alt hvad der ellers hører sig til. Mere om det en af dagene :D

Last sunday I went to the movies, well a tad hungover - thank god for sunglasses :)

9 kommentarer:

  1. Cykelturen lyder fantabulous... så'n én bli'r jeg vist os' nødt til at skrubbe ud på, inden efteråret sætter ind!
    Glæder mig til at høre mere ;-D
    /xxx Nete

    SvarSlet
  2. Hej, hvornår har du købt dine bukser? Du ser sej ud!

    SvarSlet
  3. Gid jeg så sådan ud med tæmmermænd :D Du ser fantastisk ud!

    SvarSlet
  4. Det klæder dig ret godt, med tømmermænds-look ;-)

    Vi havde kanon vejr i Aalborg, søndag, men det ser da ikke just godt ud hos Jer ?

    /Linda

    SvarSlet
  5. Cool outfit - præcist sådan et humør jeg også er i nu !

    /Line

    lineoestergaard.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Har de sådan nogle fine jeans hos H&M? Jeg leder efter en god skinny (en sort), og ved ikke rigtig hvor jeg kan finde en god en. Har du købt den for nyligt?

    SvarSlet
  7. Hehe, tak tak - så nu ikke så vaks ud bag brillerne :)

    Bukserne er købt i maj ca., men tror at det er nogen de har hele tiden... Modellen hedder Slim, de er fra deres jeans 'mærke' &. Har selv klippet i dem.

    Ellers er jeg glad for skinnies fra Moto, dem kan man købe hos Topshop :D

    Nete - ja det var så dejligt, afsted med dig :)

    Linda - Nope, vejret var temmelig kedeligt her (dog lidt for varmt til hue - men havde en dårlig hårdag...) ;)

    SvarSlet
  8. Tak for hjælpen med bukserne :) Synes du har en kanon stil :)

    SvarSlet
  9. Super lækkert outfit!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails