mandag den 7. juni 2010

My weekend in pictures

Aftentur i Strandparken




hvad mon den fine mintgrønne campingvogn laver i Amager Strandpark?




Sommerhusvisit i Hornbæk

det lækreste brød fra Gilleleje Havn







genboens hundepiger, der nærmest bor inde hos mine forældre :)




nye slags Hansen is



hindbær lakrids var favoritten og skal klart prøves igen

topfugl?

Torsdag aften efter jeg havde undervist mine hundehold, hentede den søde kæreste mig med mad og kolde øl, som vi nød på et tæppe i Strandparken. Efterfølgende gik vi en tur i den smukke solnedgang, christ hvor jeg altså elsker 'min' strand. Det har jeg i øvrigt skrevet lidt mere om på Amager am See bloggen.
Om lørdagen pakkede jeg, som skrevet tidligere, mig selv, mine tømmermænd og lidt vasketøj og drog til Hornbæk, hvor mine forældre har sommerhus. Og så stod den ellers på læsning, afslapning, solbadning og god mad.

Some photos from my weekend. A lovely walk in the sunset at Amager Strandpark beach with the bf and a trip to my parents summerhouse :) 

7 kommentarer:

  1. Lækre sommerbilleder og når jeg ser det sidste tænker jeg at det er en virkelig fin have der hører til sommerhuset.

    SvarSlet
  2. Oh my - sikken stemning :-)
    Ser SÅ hyggeligt ud - isen vakte total appetit hos mig :-D

    /Linda

    SvarSlet
  3. UH! Hvor kan man købe den slags? Mindes kun at have set Hansen is i plastic bøtter og ikke disse varianter.

    SvarSlet
  4. Guapizimo - tak tak og ja jeg synes også det er sådan en rar have ;)

    Linda - Tak :D

    Line - De er købt i Super Best i Hornbæk og der er hele 10 spændende varianter

    SvarSlet
  5. Hvor lækkert! Må smage isen, selvom jeg er tosset med B&J...

    Karoline - www.wegotcarriedaway.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Karoline - Bestemt, B&J er jo snart en klassiker, men synes det er sejt med et dansk og økologisk alternativ :D

    SvarSlet
  7. hindbær/lakrids lyder som en lækker kombi!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails