lørdag den 17. april 2010

Life is Wonderful


Har lige bagt blåbærpandekager til mig og kærestebøf, mens jeg lytter til ham her. Og jeg er enig Life is Wonderful! Og måske at det også kræver at man har prøvet at livet var knap så wonderful, for at man for alvor kan værdsætte det. Nå nu skulle jeg hverken blive alt for tænksom eller melankolsk, bare sige god lørdag formiddag og fortælle at jeg er meget taknemmelig over alle de gode ting, der kommer min vej for tiden.

I'm making blueberry pancakes while listening to Jason Mraz. Even though this song is quite simple, I really love it and think that the lyrics are very true.

2 kommentarer:

  1. Den følelse har jeg også pt. Føler mig meget heldig og en rar boblende følelse af lykke har fundet vej... Nogen gange bliver jeg så fuld af både held og lykke-følelserne, at jeg bliver helt bange og tænker, om lidt sker der et eller andet, der vender op og ned på det hele, men det er ikke sket endnu.... Så jeg går rundt og smiler og nyder livet og foråret.

    Tak for en dejlig blog og nyd lørdagen med blåbærpandekager i maven og ham den søde ved din side

    Smil herfra den lykkelige Laura

    SvarSlet
  2. Hej søde lykkelige Laura,

    Sikke en dejlig kommentar og tak for at du også havde lyst til at dele lidt glæde ;)
    Må den boblende følelse foresætte længe endnu, det satser jeg i al tilfælde på at min skal.

    Klem

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails