tirsdag den 9. marts 2010

L'Alexa s'il vous plait


Dette er ikke blot en craving, men en helt alvorlig overvejelse. Er nemlig så heldig (eller så dårlig til at justere min skat), at jeg har fået en pæn slat penge tilbage i skat. Og da penge har det med at brænde i lommen på mig (eller der hvor de nu er, har jo ikke fået dem endnu), er jeg allerede ved at omsætte dem. Kan jo godt lide at have mine værdier hvor jeg kan se dem :)
Var ellers blevet ret hooked på at være Balenciaga utro og gå helt classic med en Mulberry Bayswater. Men efter at have luret i Mulberry-butikken i dag, er det sikkert og vidst, at det er Alexa mit hjerte banker for. Den er der lidt mere kant over og der er ikke helt så stort et spring fra Balenciagas motorcycle bags til den, som der er til en Bayswater.
Havde dog hele tiden været overbevist om at mit Mulberry-eventyr skulle være brunt, men så var det de også havde Alexa'en i gul og så blev jeg i tvivl. Synes at den gule er vanvittigt flot, men er bange for at det er en forårsgrille? Hvad siger I, kloge læsere?


 Det skal i øvrigt selvfølgelig være den store, slet ikke nok plads til alt mit rod i den lille ;)

12 kommentarer:

  1. Hmm,noget af et dilemma..
    Den gule ER jo nemlig super flot, og ikke standard, du ville kunne skille dig ud i mængden med den, det er sikkert. Men er den mon praktisk? Det tror jeg den er. Go for it! xD

    SvarSlet
  2. Gud en lækker gul taske. Go for it! Jeg er dog selv slet ikke modig nok, og det med skattepenge - puha det frister med sådan en frækkert, men...

    SvarSlet
  3. Synes jo også den gule er vildt flot, men er bange for at jeg måske bliver træt af den i modsætning til den brune... Det er jo en taske jeg skal være glad for i maaaange år. Lidt af et dilemma, synes jeg. Men tusind tak for Jeres syn på sagen ;)

    SvarSlet
  4. Hej Emily.

    Jeg er en super lykkelig ejer af en lækker brun bayswater. Den har fungeret som taske til stort set ALT, siden jeg købte den i feb. 07.. Ingen anden taske, har jeg til nærmelsesvis været så glad for. Den gule er fed, men mit råd er KLART, at købe en mere neutral..:)

    Glæd dig til en fantastisk lækker taske, omend den er brun eller gul.

    Kærligst Anne.

    SvarSlet
  5. Jeg siger go for den brune!

    Den gule er da meget fin - men også mere begrænset hvad den går til.

    Nej... Klart den brune :)

    SvarSlet
  6. Ej, jeg er altså ret vild med den gule, det er sådan en uventet farve til den ret klassiske form. Den gode kvalitet kan godt bære en hidsig farve. Men jeg er dog alligevel så klassisk at JEG savler over den chokolade-brune Mulberry Bayswater! Åh, hvem der bare kunne købe dem begge to :)

    SvarSlet
  7. den brune... klassisk og smuk :)

    SvarSlet
  8. Gul, gul, gul. Den farve klæder tasken så fint, og tror bestemt ikke, at man bliver træt af den. Hvad koster den store gule?

    SvarSlet
  9. jeg ville vælge den brune! Tror altså den gule bliver for meget i længden, og tænker også at den vil være mere modtagelig overfor snavs.

    SvarSlet
  10. Jeg foretrækker klart Oak over Butter. Er den store i Oak kommet i Mulberry butikken?

    SvarSlet
  11. Ih tak for alle jeres meninger :) Er jo stadig i syv sind, men som nogle af Jer skriver, så er problemet med den gule måske ikke så meget at man bliver træt af den, som at den bare ikke passer til alt...

    Advo - Ja det er den, men ikke mange tilbage, så måske jeg skulle se at beslutte mig ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails