onsdag den 17. februar 2010

WWW - What to Wear to a Wedding?

Nu er der under halvanden måned til jeg drager til Mexico. Og der er mange ting der skal ordnes: Vacciner, pas (!), strikning af bikini osv. Og kjolen. For skal jo til bryllup og det kræver vel en kjole? Må bekende at jeg aldrig har været til bryllup før og slet ikke i Mexico, så er lidt på bar bund.

Denne her Alexander McQueen (må han hvile i fred) bustier-kjole ville sikkert være fin til formålet og under alle omstændigheder måtte den meget gerne hænge i min garderobe. Men selvom den er fra The Outnet og nedsat med 60% står den i 2.323 Euro (tør slet ikke regne ud hvor meget det er i kr.), så det bliver vist ved drømmene :)

Tror faktisk at jeg har en fin grøn chiffonkjole à la Chloé hængende i skabet, der med de rigtige sko og en hat (man skal/må da have hat på til bryllup ikke?) kunne være ret perfekt. Uh, hvor jeg altså glæder mig!

2 kommentarer:

  1. jeg var også til bryllup hos min onkel i mexico for en måned siden! :)

    SvarSlet
  2. ih hvor skægt, hvordan var det?

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails