tirsdag den 16. februar 2010

Soupe du jour



vintage hat (min morfars), bluse fra H&M, cardigan fra Aubin & Wills og overknees fra ... Buffalo

Måske man skulle investere i fotostudielyssætning til mit lille crib? Selvom sollyset strålede ind, ville det tilsyneladende ikke skinne på mig og blitzen heller ej. Så endte med nogle meget mørke billeder, der på trods af, at de er blevet udsat for omfattende behandling, stadig på ingen måde afslører at min hat er grøn :(
Nå, men det bliver ikke bedre for i dag, så håber at I overlever, det planlægger jeg i al tilfælde at gøre :)

Maven har det bedre, så jeg vil lige male mine stole og så vil jeg drage ud i verden for at læse lidt på en café og siden besøge min mormor, som jeg savner, fordi det er over en uge siden jeg sidst har set hende.

2 kommentarer:

  1. meget fin blazer, og fed, fed audrey hepburn plakat man lige kan skimte:)

    SvarSlet
  2. Fede støvler!! Måske en tripod kan hjælpe på lyset!!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails