lørdag den 23. januar 2010

Tip


På Gl. Kongevej nr. 154 ligger min favoritsskomager: Rosenberg. Sådan noget som skoreparation er lidt af en tillidssag og jeg har fået et par skrækoplevelser og to par ødelagte sko ud af at prøve en anden, så nu er jeg trofast overfor Rosenberg.
Lyder snart som en hel lille reklame for Frederiksberg, håber ikke at Amager bliver jaloux... No worries Amar', du har mit hjerte :) Men er altså lidt utro med resten af København af og til, er jo helt vanvittigt forelsket i min by sådan generelt.

3 kommentarer:

  1. Tak for tippet!
    manden og jeg mangler en god skomager. Det er så ærgerligt at få et par sko tilbage som bare ikke er lavet ordentligt. Så skal lige tjekke Rosenberg ud.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Skomageren på Værnedamsvej er også ret fantastisk, når det gælder sko, som har brug for mere end bare nye hæl.

    SvarSlet
  3. Chau - jamen håber at det bliver en god oplevelse så :)

    Sarah - tak for kontra-tippet. Ingen fortjener at få mishandlet deres sko-darlings, så lad os endelig sprede rygtet om de gode steder :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails