fredag den 22. januar 2010

Se min kjole


Fandt en guldgrube af en genner på Falkoner Allé forleden, hvor jeg bl.a. købte denne kjole i uld og bouclé. Har selvfølgelig glemt hvad butikken hed, men skal nok tjekke op på det. Den ligger på stykket mellem Godthåbsvej og Ågade, på den side med ulige numre.

Nu skal jeg på date på Glyptoteket, der nogenlunde er det bedste sted man kan invitere mig på date: Antikke skulpturer, Snedkernes Efterårsudstilling og sublim kagekunst samlet i en af Københavns smukkeste bygninger. Uh, glæder mig på den der gode og lidt nervøse måde ;)

Tilføjelse 23/1: Butikken hedder Øsbeck Vintage og ligger på Falkoner Allé nr. 65.

4 kommentarer:

  1. Uh, date på Glypto lyder lovende :) Spændende!

    SvarSlet
  2. Hvad var det for en slags butik? Den ser nemlig meget unik og vintage agtig ud - på den fede måde :)

    SvarSlet
  3. Pernille - Ja, det synes jeg også. Ham ka' vi li' ;)

    Kathrine - Butikken hedder Øsbeck Vintage og ligger på Falkoner Allé nr. 65. Rigtig fed biks også med mange rigtig gamle ting. Men ikke billigt :(

    SvarSlet
  4. Fantastisk kjole. Jeg elsker vintage kjole!

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails