mandag den 25. januar 2010

Orker ikke mere sort...







... så hoppede i mintgrøn cardigan fra H&M og kæmpe hvid halskæde fra Gina Tricot. Kunne ikke engang overskue sorte støvler eller bukser/nederdel, så det blev mørkeblå Acne jeans og brune plateau ankelstøvletter fra Zara. Havde jeg haft en hvid nederdel eller kjole var jeg hoppet i den :)
Tænker at foråret må komme hvis man klæder sig forårsagtigt, sådan noget med positiv tiltrækning/law of attraction/the secret-agtigt gøgl ;)

Billederne er taget meget tidligt i morges og det midterste var det hvor det mest lignede, at jeg havde et ansigt. På de andre lignede mit hovede mest en udflydt camenbert. Kan huske at jeg for ca. et år siden ytrede: 'Jeg er aldrig morgengrim' i en uvedkommende sammenhæng. Det var så dengang... Og så kan man lære at nemesis kommer og klasker en hvis man kommer med den slags overlegne og overmodige udtalelser. Og hende der karma... Nemesis og Karma er nogle nævenyttige bitches, siger jeg bare!

11 kommentarer:

  1. Fint! Og fin farve neglelak. Er der Rouge Noir?

    SvarSlet
  2. SofieW - Many thanks! Næ, men tæt på, det er Clutch me if you can fra Essie, den er lidt mere vinrød og lidt mindre 'noir' end Rouge Noir. Det kan jo være meget rart af og til, selvom RN jo også altid holder :)

    SvarSlet
  3. Halskæden er så fin! Har du købt den for nylig?

    SvarSlet
  4. Hvor har du altså bare en fin blog!! Og virkelig lækkert outfit - er helt vild med halskæden!! :)

    SvarSlet
  5. Tak. Den må jeg tjekke ud ved lejlighed. Jeg ved ikke, om det er ufint (og krævende) at komme med ønsker, men jeg læste med på din kernesundefamilieblog og der kan jeg huske, at du havde et indlæg med kosmetik og den slags. Jeg elsker cremer (meget stenet sætning) og den slags og elsker især at blive inspireret til endnu et køb til hylden (tal om at være samler!), så har du mon lyst at lave endnu et af samme slags her? Deler gerne igen med yndlingsprodukter, men så bliver det her i kommentarfeltet.

    SvarSlet
  6. Uh, kender følelsen, vil have blomstrede sommerkjoler og sandaler nu. Rigtig fin cardigan forresten, er ret vild med mintgrøn.

    SvarSlet
  7. Dit look er super duper flot!!! Elsker din taske og halskæden. : ) xoxo

    SvarSlet
  8. Anna - købte den lige efter jul :)

    Simone - takker, det er jeg glad for du synes!

    Sofie W - super idé. Og ønsker er mere end i orden, jeg kan jo altid bare sige nej hvis det er noget jeg ikke gider. Skal nok lave en creme/kosmetikparade snart ;)

    Indie Mom - Præcis! Det har ligesom varet længe nok nu. Selvom det er pænt og alting, længes jeg helt vildt (tror aldrig jeg har prøvet noget lignende) efter varmere tider.

    Marie - det er jeg super duper glad for at høre :)

    SvarSlet
  9. Er der nogen der ved om halskæden stadig fås? Jeg kan ikke finde den hverken på nettet eller i Århus.
    Meget fin blog, i øvrigt :-)

    SvarSlet
  10. Det er bare et super fint sæt!

    Hvis du nogensinde skulle blive interesseret i at sælge halskæden, vil jeg meget gerne købe den. Giver gerne fuld pris pp.

    Skriv til mia_bisgaard@hotmail.com

    Mvh Mia

    SvarSlet
  11. Hej Mia,

    Tak skal du have ;) Skal nok huske dig hvis jeg vil af med halskæden...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails