torsdag den 7. januar 2010

Nature Strikes Back



Senere skal jeg hænge lidt ud med min veninde Josefine og vandre lidt rundt i byen. Hun arbejder på Statens Museum for Kunst og så kunne jeg jo passende hente hende og være i lidt god tid, så jeg kan nå at kigge lidt på udstillingerne. Vil specielt gerne se 'Nature Strikes Back', der reflekterer over menneskets forhold til naturen set gennem vestlig kunst. Og måske også Nicolai Abildgaard udstillingen 'Kroppen i oprør'. Det er min sidste rigtige 'ferieuge', skal nemlig vikariere lidt på mit gamle job på Alt Om København (aok.dk) resten af januar. Studiet starter dog først til februar (skal have nogle spændende fag!), så har nok stadig tid til et museumsbesøg el. to :) Vil så gerne på Louisiana, Glyptoteket (også for deres fantastiske kagers skyld) og på Arken.
Og så er der også en frygtelig masse film jeg gerne vil se, både på dvd og i biffen. For ikke at tale om teater og jeg vil også gerne ud at stå på skøjter, mens det stadig er vinter. Puha, nogle gange er der bare for mange gode tilbud i denne her by ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails