onsdag den 30. december 2009

Pineapple sunset og nytårs-tristesse


Good morning smoothie med ananas, papaya og mango. Frugten er skåret i stykker og blandet og tilmed i portionsposer. Føtex har dem bl.a. og denne her slags lyder altså navnet Pineapple Sunset (fruit for smoothies el. lign). Havde altså forventet et lidt mere solgult resultat, men smagen var helt fino.
Blendede frugten med A38, sojamælk, vanillepulver, proteinpulver og hørfrøolie. Très delicieux.

Hmm... føler mig en kende nytårsdepri. Sådan har jeg det næsten hvert år, men ikke desto mindre er jeg lidt trist. Har det på samme måde når jeg skal hjem fra en ferie og generelt når noget slutter.
Sidste år på denne tid havde jeg lige slået op med min kæreste, sagt mit gode studiejob op og taget orlov fra mit studie. De to sidste ting simpelthen fordi jeg panikkede og ikke anede hvad jeg skulle med mit liv. Nu er jeg meget glad for at jeg stoppede op og mærkede efter, men shit hvor kan pauser være angstprovokerende. Nu er der efterhånden atter ro på settet og jeg har nogenlunde styr på sagerne (eller så meget som man nu kan have), men har generelt haft et meget rodet og underligt 2009, så egentlig burde jeg vel tage i mod det nye år med kyshånd. Det nye årti er det jo faktisk. Det skal nok blive godt... håber jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails