torsdag den 3. december 2009

Nu også med ansigt


Så har jeg fået taget mit ansigt på* og er klar til at gå ud. Må prøve at holde mig i skindet, er jo trods alt kun torsdag og har endnu masser af opgave at skrive :(
Men skal blive rart med en lille pause og at tænke lidt på noget andet. Orker bare ikke det der regnvejr, er hverken særligt kompatibelt med cykling eller ruskindsstøvler... Metro og taxa må det blive.

*Kommer ufrivilligt til at tænke på Hamlet, da han skælder Ophelia ud: "I have heard of your paintings well enough. God hath given you one face and you make yourselves another."
Shakespeare var åbenbart ikke til pyntesyge kvinder...

4 kommentarer:

  1. Det er en rigtig fin blog du har dig her Emily. Ville jeg lige skrive! :) fandt den, efter at du havde kommenteret på min (presenting.dk).

    God aften!

    /Trine

    SvarSlet
  2. Tusind tak, det var sødt af dig :)

    SvarSlet
  3. Yes, et Shakespeare-citat skal der til! Godt at se, at der er andre unge, der læser andet en Twilight og modeblade :)

    SvarSlet
  4. hehe... Shakespeare er gud hvis du spørger mig, men jeg er egentlig en læsehest af rang, der konsumerer mange forskellige genrer og forfattere. Lige fra de klassiske tunge drenge til svenske femi-krimier. Læser dog ikke Twilight, men masser af modeblade ;)
    Hver ting til sin tid...
    Der er mere litteratur under tagget 'bøger'

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails