fredag den 25. december 2009

Gaveregn


Fik fineste hjemmelavede hårbøjle, flotte øreringe og ring fra Accesorize og en Tracey Emin kop jeg forelskede mig i på Tate Modern af Nina. Ved ikke hvordan hun fik købt den, uden at jeg så det. Luskefis...








Jaa, fik jakken fra Glitzy, eller det vil sige den er jo ikke kommet endnu... Men forhåbentlig kommer den snart og ikke først til sommer, som min poetiske mor har skrevet :)


Se hvem der skal bo hos mig. Fik dem af Liva, de er fra Thiemers Magasin, der er en finurlig og god bogcafé på Tulinsgade.




Gode film fra gode veninder ;)


Fine viskestykker fra Notre Dame og Skjalm P, rosensæbe fra Savon de Marseille, fleecesokker til mine Hunters og sjove bordskåner dimser.

Ih har simpelthen fået så mange lækre sager. Ud over det jeg har vist, har jeg også fået Kerastase hårprodukter, øjencreme og skintonic fra Origins, en dreamcatcher (!), showergel med pink grape fra Bodyshop, lemoncurd fra Tante T, mmmmm, kaffe, grå skindhandsker og en dåse torskerogn. Sidstnævnte var pakket sammen med andre ting til en ond snydegave. Får altid mange snydegaver fordi nogen mener, at jeg er slem til at mærke på pakker og gætte hvad der er i. Det kunne jeg da aldrig finde på...

Har I fået nogle gode ting?

4 kommentarer:

  1. kan virkelig godt lide dine øreringe! var de dyre?

    SvarSlet
  2. Jeg er også så glad for dem. Det var jo en julegave, så det ved jeg ikke helt ;)
    men ved at de er fra Accesorize, så de burde nok være til at komme i nærheden af.

    SvarSlet
  3. De mumitrolde er for cool. Dog er jeg ikke pjattet med lille My. Var så bange for hende da jeg var lille. Lol

    SvarSlet
  4. Ja hun et fandme uhyggelig. Men nu også en sej lille dame...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails