torsdag den 19. november 2009

Strik



Er endelig landet efter en lang dag, der blandt andet har budt på tidlig morgenkaffe på café Bryggen kulturpolitisk konference, gennemtrawling af gennere, Zara og H&M med Julie i frokostpausen, handletur i rushhour på vej hjem og afslutningsvis lang tur med vuf.
Mit kamera er løbet tør for strøm, så må vente til det har ladet op før jeg kan vise billeder + afsløre pailletterne (ja sådan staves det sørme, måtte slå det op, troede ellers at det var palliet, men nej) fra i går.
Indtil da kan I se hvor langt jeg er kommet med mit strik-selv-tørklæde, det er blevet så fint. Desværre har jeg ikke mere garn og det skal næsten være dobbelt så langt. Garnet er selvfølgelig i restordre og den nye indfarvning kan jo være helt anderledes, så er lidt på den. Hvis I ligger inde med noget mørkegråt Easy-garn, vil jeg gerne købe det!
Har strikket med dobbelt tråd, så alternativt må jeg bare pille det hele op (snøft!) og strikke det med enkelt i stedet, så bliver det langt nok, men ikke lige så tykt.

Later

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails