mandag den 2. november 2009

Bedre sent end aldrig



Har lige hentet denne her Acne-drøm på posthuset. Købt på Trendsales til en meget favorabel pris. Har haft øjnene på den i laaaang tid, men på trods af det blødeste ruskind i den mest perfekte grønne farve, syntes jeg altså, at den var for dyr derude i den virkelige verden. Men så er det jo godt, at der findes steder som Trendsales og Ebay. Hvor man kan købe andre shoppe-mus' (ubrugte) fejlkøb ;)
Har lyst til at ae den hele tiden fordi den er så blød, men må hellere lade være - skulle jo nødig sætte fedtfingre på den.

Min søde mutti havde fundet de her læderbukser frem oppe i sommerhuset i weekenden og taget dem med hjem til mig.




Jeg købte dem for et par år siden i en genner og havde faktisk lidt glemt dem. Dilemmaet er nu om jeg skal beholde dem som de er eller klippe dem til shorts...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails