fredag den 2. oktober 2009

Om thé og lårhøje støvler (til hobitter)



Sidder og formiddagsstuderer og da jeg har givet mig selv kaffeforbud (er den slemmeste kaffesøster, der snildt kan dunke et par kander i løbet af en dag) må jeg ty til théen. Men heller ikke så skidt endda, når man har genial grøn thé fra Palais des Thés. Plejer at købe thé hos dem når jeg er i Bruxelles, men da mit forråd er ved at slippe op og da jeg ikke skal til Europas navle lige foreløbig, var det til min store glæde da jeg opdagede, at det kan fås på nettet (men det kan alt jo efterhånden).
Mine favoritter er Fleur de Geisha (yndlingsthéen over alle yndlingsthéer, grøn thé med kirsebærblomst), Thé du Hamman (grøn thé med frugt og blomster) og Rooibus med limeblomst og mynte (ja det er mojito/caipirinha thé).
Palais des thés hjemmeside på engelsk

Og så til støvlerne. Var ude at prøve støvler i forgårs og var helt overbevist om at jeg skulle have overknees. Var på forhånd mest tændt på disse fra Vagabond


rå sål, overknee og fryns til overkommelig pris, kan man forlange mere?

Ja det ku' man så. Eksempelvis et par ben der ikke blev væk i støvlen. Og efterlod kun et meget lille stykke lår synligt (der kom til at se meget bredt ud). Var ikke Vagabonds skyld, prøvede mig igennem bunker af lårhøje, men lige lidt hjalp det.
Måtte til sidst erkende, at det bare ikke var en mode der var lavet til mig og mine dværgben.

Trøstekøbte i stedet Ca Shott støvlerne som jeg havde på i går. De var slet ikke hvad jeg havde planlagt, men er glad for dem i al deres Minnetonka møder UGGs hyggelighed, nåja fik da frynser i al tilfælde.

Senere skal jeg ind at se The September Issue i Vester Vov Vov (gotta love the name) og til åbning af butik Smukt Brug (fin ny genner på Amagerbrogade) hvis jeg når det.

Klem

E


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails