onsdag den 14. oktober 2009

Downer-shop?






Endelig kom Topshop-sagerne. Eller det vil sige, de kom ikke jeg hentede dem i Blockbuster (ja det er sgu lidt underligt) i går. For Topshop bringer nemlig ud med GLS, der tilsyneladende hverken bruger det at efterlade en seddel eller på anden måde gøre opmærksom på, at de har været der 3 (!) gange for at aflevere pakken.
Modtog opkald fra deres hovedkontor i Kolding i forgårs. De havde min pakke og ville høre om jeg nogensinde var hjemme så de kunne komme at aflevere den (har aldrig fundet ud af hvorfor den skulle retur til Kolding, men lageret i Tåstrup var åbenbart ikke godt nok til min lille pakke). Valgte den løsning at hente den i Blockbuster i stedet, da jeg er overbevist om at GLS kun kan finde ud af at komme når man ikke er der. Er jeg den eneste der har problemer med dem?
Og så sidste omgang brok her fra sygestuen; hvorfor filan sender Topshop deres varer i en pose? De øreringe jeg havde bestilt er fuldstændigt smadrede, hvilket der selvfølgelig ikke er noget at sige til når man tænker på den rejse de har været ude på (England-Kolding-Tåstrup-3 gange til udbringning-Kolding-Blockbuster).
De andre ting der ikke er gået i stykker er fine og pæne. Viser dem på på et andet tidspunkt, undertøj undtaget. Ville dog lige vise det, undertøjet altså, da det kan være svært at finde pæne bh'er uden fyld og puder (hvilket jeg bedst kan lide), men denne her er ret flot synes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails