fredag den 23. oktober 2009

Dagens meget fornuftige indkøb



Mums mums Vanilla Pie læbepomade til min tørre tørre tørre læber. Den er bogstaveligt talt lige til at spise, helt ren lille øko-fætter uden andet end kokosolie, bivoks, jojoba, mandelolie, vanille og E-vitamin.
Haps! Især med sådan noget som læbepomade (som man jo om man vil det eller ej får konsumeret en del af), er jeg ret hys med at det skal være uden hokus-pokus. Og den koster kun 29 penge! Hvilket vel i grunden er mere end rimeligt når man tænker på at der som regel ikke er mere end 5 g. i en læbepomade. Og alligevel giver man ofte 60 kr. eller mere, shit der kan man tale om lidt af en kilopris. Er sgu' dyrere end kaviar og guld tilsammen...

Nå nu skal jeg nok stoppe læbepomade-rand og i stedet komme til fornuftigt køb nr. 2:


Skulle egentlig bare have noget imprægnering, men kom så i tanker om en skosnude eller to, der godt kunne trænge til lidt kærlig pleje + jeg læste for nylig at lak også kræver pleje (såfremt der er tale om lakeret læder selvfølgelig), så købte lidt skønhedsprodukter til skoene, både dem af lak, læder og ruskind. Glemte selvfølgelig mine tofarvede Whyred støvler jeg skulle have til indfarvning.... Nu vil jeg nusse med skopudsning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails